Firma
Misja
Projekty EFS
Członkostwo w PKPP Lewiatan
Firmy partnerskie
Oferta szkoleniowa
Doradztwo zawodowo-personalne
Zarządzanie projektami
Kontakt
 
Bez Tytułu

9. TELEMARKETING - CZYLI JAK ROZMAWIAĆ TELEFONICZNIE Z KLIENTEM.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA SZKOLENIOWE:
  • zastosowania TELEMARKTINGU
  • rodzaje TELEMARKTINGU
  • komunikowanie się w TELEMARKTINGU (język ciała i język mowy, słuchanie, rozumienie, zapamiętywanie)
  • zrozumienie telefonu
  • pierwszy kontakt PIRa (otwarcie, referencje, pytanie o czas, wyjaśnienie celu dzwonienia, sondowanie, pozytywne podsumowanie, prezentacja, reagowanie na zastrzeżenia, zamknięcie, zakończenie)
  • rozmowa OOTa (przedstawienie się, wyjaśnienie celu dzwonienia, zasugerowanie rozwiązania)
CEL SZKOLENIA: rozwój umiejętności samodzielnego prowadzenia rozmowy telefonicznej oraz wzrost efektywności w osiąganiu celów zawodowych u osób zajmujących się telemarketingiem.
METODY SZKOLENIOWE: wykład, dyskusja, studia przypadków, ćwiczenia.
CZAS TRWANIA: 7 h (1 dzień szkoleniowy)


powrót